måndag 7 september 2015

Energi toppform

Hejsan på er

Försöker blogga från telen så jag får in foton men det går inte så bra. 
Bästa är för dom som vill följa oss att titta Instagram under CiaSundkvist.
Där hittar man mest med bilder på vovvarnas träning och min.
Nu har vi iaf anmält oss till att springa Björnrundan i Lillholmsjö. Det är totalt 3.7mil för mig och vovvarna att springa i okt.
Men formen och energin är på topp,så allt känns jätte bra. 
Jag har dock aldrig i hela mitt liv sprungit så långt men det ska gå fint ;)
Kunde jag åka skidor 12 mil så ska det väl banne mig gå att springa ynka 3.7mil oxå ;)
Nä det är faktiskt segare att springa.
Nu det har varit en lång dag på jobbet så nu ligger jag efter här hemma.
Så hejdå datorn och internet!!!

Kram från oss alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar